Handelsbetingelser

PRISER:
Alle priser er incl. 25% moms og i danske kroner hvor intet andet nævnes. Der tages forbehold for systemfejl, trykfejl, afgifts- og valutaændringer.


BETALING:
Femiletonline.dk modtager betaling med Dankort, Visa, Visa Electron og MasterCard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Femiletonline.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL ( Secure Socket Layer ) protokol. det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.  Femiletonline.dk forbeholder sig dog ret til at få købsbeløbet overført via bankoverførsel til Sydbank. Ordren afsendes når bankoverførslen er modtaget.


LEVERINGSOMKOSTNINGER:
Ekspeditions og leverings omkostninger er kun:
Danmark: kr. 35,00 (Pakkeshop el. erhvervsadr - GRATIS ved køb over 250.- kr)
Danmark: kr  55,00 (Levering til privat adr)
Udland:    Kr. 80,00 / 150,00

Alle pakker leveres med GLS


LEVERING:
Femiletonline.dk leverer typisk indenfor 1-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt  leveringstid fra Femilet


REKLAMATIONSRET:
Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl. Enhver tvist mellem Femiletonline og kunden er underlagt dansk ret.

Enhver tvist mellem Femiletonline og kunden er underlagt dansk ret.

FORTRYDELSESRET:
Du har som kunde 14 dages fortrydelsesret når dine varer bestilles via telefon eller internettet. Benytter du fortrydelsesretten tilbagebetales varens pris og leveringsomkostninger.
Når du vil benytte din fortrydelsesret, skal du selv betale returforsendelsen, medmindre andet er aftalt. Du må ikke sende varen pr. efterkrav.


VARERETURNERING:
Varereturnering skal ske til adressen:

Femilet Online
Niels P Thomsens Vej 3
7500 Holstebro

CVR: 31327369

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Er der tale om en reklamation, skal varen sendes med fyldestgørende informationer i pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse.

Vi anbefaler at du benytter Post Danmark når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmark´s system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Femiletonline.dk

Oplysning om klagemuligheder

Vi håber du vil tage fat i Femilet online først, og se om vi ikke kan finde en løsning, såfremt du har noget at klage over.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@femiletonline.dk

Femiletonline   |   Niels P Thomsens Vej 3   |   7500 Holstebro   |   9741 0415   |   info@femiletonline.dk